ABD'de kritik saatler!
Deprem!
Milletvekili, müdürü dövdü!
Karakter boyutu :13 Punto15 Punto17 Punto19 Punto

BİR RESMİ KURUM BÖYLE ZİYARET EDİLMEZ!

BİR RESMİ KURUM BÖYLE ZİYARET EDİLMEZ!
Genç GESİAD Başkan ve yöneticileri, Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker’e konuk olmuşlar. Lakin koskoca Gebze'nin en yetkili resmi protokolünü ziyarete giden bu geleceğin iş adamlarının böyle kahveye gider gibi pazar kıyafeti ile bu ziyaret gerçekleştirmelerini ne GESİAD gibi köklü bir kurumla bağdaştırabildik ne de Gebze'nin Belediye Başkanı Adnan Köşker'e saygı sınırları içinde bir yere koyabildik.. HABERPİ/EDİTÖR
01.02.2012 / 18:21


Genç GESİAD Başkanı Serhat Demir ve yönetimini makamında ağırlayan ve kendisi de aynı zamanda geçmişte GESİAD Yönetim Kurulu üyesi olan Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker, sanayi kenti Gebze’de genç girişimcilerin ve iş adamlarının desteklenmesi gerektiğini söyledi

DEĞİŞİMİ GENÇLERE ANLATTI

Genç GESİAD Başkan ve yöneticileri, Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker’e konuk oldu. Gebze iş dünyasının önde gelen sivil toplum örgütlerinden biri olan Gebze Sanayici İş Adamları Derneği(GESİAD) bünyesinde oluşturulan Genç GESİAD yönetimi, Başkan Köşker’e nezaket ziyareti gerçekleştirdi. Genç GESİAD Başkanı Serhat Demir ve yönetimini makamında ağırlayan Başkan Köşker, çeşitli konularda genç işadamlarıyla sohbet etti. Gebze’de devam eden değişim ve gelişim süreci hakkında bilgi veren Başkan Köşker, devam eden belediye hizmetleri ve yeni projeler hakkında da genç girişimcileri aydınlattı. Gençlerin hayatın her alanında öne çıkması ve söz sahibi olması gerektiğinin altını çizen Başkan Köşker, “Gençleri önemsiyoruz, elimizden geldiğince kendilerine kılavuzluk etmeye çalışıyoruz. Sanayi alanında da gençler hızlı geliyor.

GENÇLERİN ÖNÜ AÇILMALI

Ticaret hayatına ivme kazandırmak adına genç girişimcilerin önünü açmak gerekiyor. Bu anlamda çalışmalar yapmak üzere dernek çatısı altında bir araya gelen siz değerli gençlerimize çalışmalarında başarılar dilerim. Dünyanın tanıdığı, Anadolu’nun önemli kavşak noktalarından sanayi başkenti Gebze, siz değerli genç girişimcilerin çabalarıyla daha ileri noktalara gelecektir” dedi. Genç GESİAD Başkanı Serhat Demir’in yaptıkları çalışmalar hakkında Başkan Köşker’i bilgilendirdiği ziyaret hatıra fotoğrafının çekilmesi ve hediye takdimiyle sona erdi.


HABERPİ YORUMLAR
yersız: 
"yersız"
HÜSEYIN şarkıcı : evet genç iş adamları gece gunduz takım elbıse gıymesine gerek yok ınsan nasıl rahat ederse o kıyafetle onu gıyer kımselerde kıyafetlerle de yargılanmmaz onun içindirkı kafaya takılcak bır konu değil beni çok merak ettığim konu şudur hepimiz bir iş adamı olsun yada fabrıkada yada bır kurumda olan kısı hıç fark edende bır sey yok kımseler vatanıda bolmuyor pekı bu beledıyede baskanın yanında gorev yapan danışman yardımcı vs daha cokda onlar ne işle meşgullerkı sizlere çat kapı arayıp zıyarete beklıyoruz dıyorlar oldıkı sen bır iş adamısın ve toplantın oldu gelemedın zatende gelememişsin ne kadar kotu bır olay dıme ama uzulme daha çok başkan görurusun canınıda sıkma gebze beledıyesı burada sende iş adamıysan daha çok başkanlarda gorursun inş. cıvelek konusunda da hıç acele etme bence tanı bılırsın bırde şoyle bır ata sözu vardır erken öten horozu keserlermiş bence izle ve taakıp et bugun bunları yasayan bır gun ne yaptıysalar onu gorecekler sanada sıara gelır anlarsın o zaman.
03.02.2012 / 01:33
cemal kurt: 
"sansür"
sagolun cengiz bey tesekkur ederim ama keske yorumumu yayinlayabilseydiniz..çünki benim yorumumda herhangi bir kişiye saldırı ve karalama yok.ayrıca benim yorumumun içerisinde taraflı olduğunuzla alakalı bi cümle geçmiyor.iyi bir ak partili olduğumla alakalı da herhangi bir yorumda bulunmadım.. keşke,kod adı SAMİ olan arkadaşımıza gösterdiğiniz özveriyi gerçek ismimle yapmış olduğum yoruma da gösterebilseydiniz.DİKKAT ederseniz benim yorumumda sami adlı kişinin yapmış olduğu gibi karalama,aşağılama ve iftira yer almıyor.
02.02.2012 / 13:14
cemal kurt: 
"genç olmak2(devamı)"
Sayın Kurt haberde hiç bir isim zikredilmeden sadece resmi bir makama yapılan resmi bir protokol ziyaretinin bu şekilde resmi olmayan kıyafetlerle yapılmasının şık olmadığı anlatılmak istenmiştir. Lakin öyle görünüyor ki; Türkiye'de bu şekilde yeni bir tarz yaratılmak isteniyor ve bu yeni tarza göre de bu haberi yapan haberi yazan veya yayınlayana yoğun bir baskı mesajı göndererek baskı altına almak ya da yıldırmak da var gibi gözüküyor. İyi bir Ak Partili olduğunuzu söylüyorsunuz. İyi de bizim de bu haberimizde saygı göstermenizi istediğimiz kişi de Ak Partili Belediye Başkanınız Adnan Köşker'dir. Taraf olduğumuzdan bahsediyorsunuz ama aynı haberi www.kocaelisanayigazetesi.com sitemizde hiç bir yorum katmadan yayınladığımızı ve yine dün haberpi.com manşetinde büyük kareden yayınladığımız "GESİAD TANIŞTI" şeklindeki büyük abilerinizin haberini görmüyor musunuz? Son olarak bizim kırmızı çarpı çizgilerimiz kişilere değil protokole yakışmayan kot pantolon, atkı, mont, yelek v.s kıyafetleridir. Sizin o sert ve suçlayıcı yorumunuza rağmen yine de ilginize teşekkürler ve iyi günler diliyoruz. HABERPİ/EDİTÖR
02.02.2012 / 01:33
Fuat FIRAT: 
""Yafta ve Karalama""
Yapılan haberle sizin artniyetli yorumunuz arasında bir bağ kurulamadığı için yorumunuz yayınlanmamıştır. HABERPİ/EDİTÖR
01.02.2012 / 21:32
yusuf kalemder: 
"yaranız varsa gocunmayin"
* HÜSEYİN ABİ SONUNA KADAR DESTEKLİYORUM SENİ. ÖNEMLİ OLAN TAKİM ELBİSE GİYİP SIRITMAK DEĞİLDİR
01.02.2012 / 18:43
cemal kurt: 
"genç olmak"
benim yapmış olduğum yorum sümenaltı oldu heralde,,ilk defa biyere yorum yapayım dedim oda yalan oldu. CEMAL BEY YORUMUNUZ BİZDE GÖZÜKMÜYOR TEKRAR YAZAR MISINIZ HABERPİ/EDİTÖR
01.02.2012 / 18:24
EMRAH YOZGATLI: 
"Farkliliklar Zenginligimizdir"
Herkes ayni seyi dusunuyorsa,hic kimse fazla birsey dusunmuyor demektir.Bir milletin yukselip alcalmasi,o milletin icindeki genc kusaklarin alacaklari ruh ve suura,gorecekleri talim ve terbiyeye baglidir.Her biri birbirinden terbiyeli,egitimli bu gencleri sadece giyim kusamindan dolayi boyle uzerine carpi isareti koyup rencide etmek hic dogru birsey olmasa gerek.Yapilan sosyal sorumluluk projelerinden sonra veyahut da ayirlanan onca onemli konuk ile ilgili yada yapilan onemli ziyaretler sonrasi sitelerinde en ufak bir yer ayirmayan sizler,sanki hatamizi arar gibi elestirecek malzeme bulmaya calisiyorsunuz.Artik kilik kiyafete takilmayi birakalim.Yalnizca giyimlerinden dolayi insanlari yaftalayip otekilestirmeyelim.Biz bir Sivil Toplum Kurulusuyuz.Yapilan guzel isleri insanlara aktarip insanlarin hayirda yarismasina destek olalim.Ama yine de elestirilerinizi dikkate alacagimizi ve bundan sonraki ziyaretlerimizde daha dikkatli olacagimizi belirtmek isterim.Genc GESIAD Genel Sekreteri Emrah Yozgatli
01.02.2012 / 16:42
Hüseyin ŞARKICI: 
"MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR."
Genç iş adamlarımız gece gündüz takım elbise giymek zorunda değiller.kaldı ki o program yani belediye başkanı ziyareti çok ani gerçekleşti ve katılabilseydim yani yetişebilseydim bende katılacaktım.yani bu konuyu 2023 lere yada mahmut civelek başkanın kardeşinin bir yere yerleştirilmesiyle ne alakası var allah aşkına.abuk subuk yorumlarda bulunan sayın arkadaşlar kendi isim ve soyisimlerinizle yorum yapın bizde görelim sizin ne kadar düzgün karakterli kişiliklerinizi.
01.02.2012 / 16:41
KOCAELİ SİYASET: 
"HERKEZ HADDİNİ BİLSİN."
İNANIN HABERİ GÖRÜNCE ÜZÜLDÜM. KİŞİLERİN BİR KAÇINI YAKINEN TANIRIM. ÇOK DÜZGÜN KİŞİLER. SAMİ BEYİN DEDİĞİ GİBİ ATIP TUTAN SİYASETTEN NEMALANMAYA ÇALIŞAN KİŞİLER DEĞİLLER. BİLAKİS SİYASETE KARŞILIKSIZ PARA HARCAYAN VE BAŞBAKAN SEVDALISI GENÇLERDİR. SAMİ BEYİN GERÇEK ADINI MERAK EDİYORUM. GERÇEKTEN ÇAMUR AT İZİ KALSIN TAKTIĞINI AKP İÇİNDE EN GÜZEL YAPAN SÖZÜM ONA 180 DERECE EN HIZLI DÖNEBİLEN MENFAATİ İÇİN DOĞMAMIŞ COCUĞU ÜZERİNE YEMİN EDEN VE DÜN KÜFÜR ETTİĞİ HATTA AĞIZA ALINMAYACAK KÜFÜRLER EDİP SADECE ŞAHSİ MENFAATİ İÇİN O KİŞİLERE ŞUAN TAPAN KİŞİ VEYA ÇEVRESİNDEN OLDUĞUNU DÜŞÜNMEDEN KENDİMİ ALIKOLAMIYORUM. ÇÜNKÜ BU ADAMLAR DÜZGÜN ADAM HABERLE HİÇ ALAKASI OLMAYAN SADECE ÇAMUR AT İZİ KALSIN MANTIĞI İLE YORUM YAPILMIŞ. MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIRDAN BAŞKA BİRŞEY DEĞİL BU. AYIP SAKIN BURDA KİŞİLER BEL ALTI VURMAYA KALKMASIN. ÖYLE BEL ALTI VURURUMKİ. AKP GEBZEDE KOCAELİDE SİYASET YAPACAK ADAM KALMAZ. HERKEZ HADDİNİ BİLSİN. SAYGILAR
01.02.2012 / 16:07
VEDAT DÖNMEZ: 
"gençler farklılıklarıyla gençtir"
gençler farklı fikir, düşünce , kıyafet ve davranışlarıyla büyüklerden ayrılırlar ve "GENÇ" adını alırlar.. yoksa onları kafamızdaki şablonlar içerisinde giydirip o şekilde hareket etmelerini beklersek "zaten o şekilde hareket eden birsürü yetişkin var" ve gençlere ihtiyaç kalmaz... Biz onları kendilerine has özellik ve sıradışı kıyafetleri ile beğeniyor ve destekliyoruz.. onların farklı giyim ve davranışlarını bir eksiklik değil bir zenginlik olarak görüyoruz... Ayrıca insanları kılık kıyafetleri ile asla değerlendirmiyoruz... Bu gençler kendi aralarında rafting yapıyor, paintbol oynuyur ve araba yarışlarına katılıyorlar.. İşadamına bunlar yakışırmı daha olgun olmalısınız demiyoruz.. Çünkü biliyoruzki genç olmak aynen fotografta olduğu gibi farklı olmaktır...saygılarımla... Vedat Dönmez Gesiad Genel Sekreteri
01.02.2012 / 12:41
sami: 
"gençlik ahh gençlik ne hale düşmüşş"
genç iş adamaları nasıl iş adamı bunlar baba parası olunca böyle olur adabı bilmezler belediye başkanı sanki onlar için sıradan biri,center da geçen bir cafede oturuyorum arkadasımla yan masada bu resimde 2 tane çarpı yemiş kişilerde var ak parti ile alakalı konuşuyorlar verip veriştiriyorlar teşkılat böyle hesap hesaplar bunları duyunca inanın gebze nin ne durumda olduğunu gördüm,ayıptır görev yapıyorruz diyorsunuz gebze teşkılatını yerden yere vuruyorsunuz nasıl gençlik bu anlamadım ayıp çok ayıp siz oturaklı olmanız gerekirken yazıda gibi böyle dedikodularla ancak sizin gibiler kahve ve pazar kültürüne sahip olursunuz baba parası adamlık olunmuyor demekkiiiii
01.02.2012 / 12:27
melis: 
"bunlarmı bizi 2023e taşıyacak ..:)"
yaa süpersiniz...:) güzel olmuş. ama size ve kamuoyuna bir sorum var sen bilseniz kesin eleştirirdiniz. bugün centerde yan masamda oturan iki kişi kültürden,siyasetten konuşurken istemeden de olsa kulak misafiri oldum. bu akp il başkanı mahmut civelekin abisimi kardeşimi ne kbb kültür bilmem ne müdürü olmuş. peki neden akp il başkanı ağabeyi. utandım. akp yi pek sevmemde başbakanın dik duruşunu severim ama bir türk genci olarak utandım. başbakan nelerle uğraşıyor bunlar devletin kurumlarını kendi aile şirketi gibi kullanıyor. başbakana artık acımaya başladım hatta üzülmeye. bu ekipmi bizi 2023e taşıyacakmış. güldürmeyin beni bunlar kendilerini ancak 2023e taşır. tabi başbakanın sağlığı el verirse yoksa bunlar bir hiç. saygılar.
01.02.2012 / 00:31
ayşe fatma: 
"doğru söze ne denir?"
başlığı okuduğumda sadece kahkaha attım, yakışmış...
31.01.2012 / 17:36
YAZARLAR