Başkan istifa etti
Flaş..Ünlü isim gözaltına alındı
Bitti..
Karakter boyutu :13 Punto15 Punto17 Punto19 Punto

OYA TUNCEL'E GEBZE'DEN GENÇ RAKİP ÇIKTI

OYA TUNCEL'E GEBZE'DEN GENÇ RAKİP ÇIKTI
28 Ocak'ta yapılacak olan il Kadın Kolları başkanlık seçiminde yeniden aday olan Oya Tuncel'e Gebzeli genç bir rakip çıktı..
18.01.2012 / 13:24


Sultan öztürkHABERPİ-ÖZEL 28 Ocak'ta yapılacak olan İlk Kadın Kolları Başkanlık seçimine tek liste ile gireceği planlarını yapan ilk Kadın Kolları Başkanı Oya Tuncel'e Gebze'den genç bir rakip çıktı..Daha önce Gebze ilçe kadın kolları ve sonra Kocaeli AKP kadın kolları yönetiminde görev yapan Sultan Öztürk ' 28 Ocak'ta yapılacak olan il kadın kolları başkanlığına adayım.' dedi

Haberpi.com'a bu konuda açıklama yapan Sultan öztürk; ' 2002'de kurulduğundan beri gönül verdiğim AK Partimde siyaset yapıyorum.. Partimin değişik kademelerinde görev yaptım. Şimdi hizmet çıtamı daha da yükselterek İl Kadın Kolları Başkanı olarak partime hizmet etmek istiyorum. Bu benim yanlız başıma verdiğim bir karar değil..Gebze, Çayırova, Darıca ve Dilovası başta olmak üzere birçok ilçeden görev yapan kadın komisyonu yöneticileri ve kadın üyelerimizle görüştüm, İl Başkanımız sayın Mahmut Civelek'e de aday olacağımı bildirdim. 28 Ocak'ta kongremizde listemizi çıkaracağız..Kesinlikle hiç bir şekilde geri dönüşümüz yoktur' dedi


HABERPİ YORUMLAR
mukadder doğanay: 
"il kadın kolları seçimi"
sultan kardeşimi kutluyor ve başarılar diliyorum.ak partinin hızına ancak gençler yakışır.değişim her zaman dinamizim heyecan getirir kocaeline de artık gerekliydi.zamanı geldiğinde insanların vazgeçilmez koltukları bırakıp gençlere şans tanıması parti için son derece gerekli.Hele de rakibine çirkin bir şekilde davranarak ekarte etmek hiç yakışmadı her kez kendi bahçesine bir baksın insana saygı sevgi ve şans tanımak gerektiğine inanıyorum.adil bir seçim ve başarı diliyorum
27.01.2012 / 23:12
neslihan: 
"artık yeter"
aranılan taze kan bulunmustur yeter artık hep aynı yuzleri görmekten cektiğimiz ızdırap....arkasından demediğini bırakmaz yüze gelincede tükürdüğünü değil yalamak silip süpüren bir yönetim istemiyoruz sırf aman koltuğum zedelenmesin iki fotoğrafım olsun 3 davete katılayım milletvekilleriyle görüneyim çabas daha doğrusu siyasetçi olmadığını gösteriyor.....karakteri sağlam sözünün eri tabiri caizse devlet gibi hatun sultan öztürk...allah yolunu acık etsin....
25.01.2012 / 02:30
zehra: 
"huzurevi"
cok şukur parimiz huzurevi imajından bi nebzede olsa kurtulacak.....kameradan kamera koşan bir il kadın kollarını görmekten tiksinir hale geldim daha düne kadar dyp için ben bu yoldan dönmem diyen şahıs bugun il kadın kollarında sorana da doğruyu buldum diyo...ama partiyle huzuevini karıstırıyo lutfen son zamanlarını karakterli bi şekilde yaşasın bariii de iyi olmasa da iyi bilirdik diyelim.....,sultan öztürk dinamikliği cesareti bilgisi ve görüntüsüyle tam anlamıyla biçilmiş kaftan...çıktığı bu yolda allah yolunu açık etsin...yar ve yardımcısı olsun....
25.01.2012 / 02:12
aysun aydın: 
"gönlümüzün sultanı:)))))"
genç güzel dinamik heyacanlı vede inanılmaz derecede güvenilir birisi sultan hanım bi çok siyastçiye suya götürüp susuz getirir.özünde ve sözünde olan bi insana lütfen müsade etsinlerde gençlere sıra gelsin.en azından elinde limonu yok tansiyonu yok torunları yok sadece siyaset yapıcak heyacanlı bir kişi biraz duyarlı olsakmı diyorum sevgiler saygılar
18.01.2012 / 20:25
FATMA: 
"GURURUMUZ"
İzmitli bir delege olarak oyum sana Sultan hanım.sakın yolundan dönme bizi bu...kurtar.Allah yardımcın olsun.
18.01.2012 / 11:56
suna: 
"DİLOVASI TAM DESTEK"
DİLOVASI TABİKİ TAM DESTEK GEBZE DARICA GÖLCÜK KARAMÜRSEL BU İŞ TAMAM
18.01.2012 / 10:05
NESRİN: 
"SİZİ TEBRİK EDİYORUM"
BU CESARETİNİZİ TAKDİRLE KARŞILIYORUM ELİMİZDEN GELEN NEYSE YAPACAĞIZ BUNDAN EMİM OLUN YALNIZ KESİNLİKLE ÇIKDIĞINIZ YOLDAN DÖNMEYİN BIRAKIN SİZE KİM NE DERSE DESİN AMA ASLA VAZGEÇMEYİN YOKSA SİYASETÇİ OLAMASSINIZ
18.01.2012 / 10:02
ahmet: 
"yakışır"
ya ınanın okudukca ınsanın ınanası gelmıyor çevremızdekı olaylara bakınca durust olmamakmı gerekıyor dıye duşunmeden kendımı alamıyorum dılovası gebze darıcayı bılmem ama kesınlıkle çayırovadan tam destek alaçagınıza ınanıyorum dedıkyayakışır sultan hnm ben şahsen kesın kazanaçagına hatta tek aday olarak atanacagına ınanıyorum olanlara baktıkca senın neyın eksıkkı olmayasın yıne sozumun arkasındayım vallahı yakışır
18.01.2012 / 00:12
ferhat: 
"Yakışır"
Sultan Kardeşime Yakışır
17.01.2012 / 21:31
Zeynep: 
"ARKANDAYIZ"
Sultancım arkandayız sakın vazgeçme.sandıktan çıkan sonucun senin lehine olacağına adım gibi eminim.başarılar
17.01.2012 / 19:46
ESİN: 
"BAŞARILAR"
AMA SANMIYORUZ İL KADINKOLLARI İÇİN DAHA ÇALIŞMASI GERKİR SULTANIN
17.01.2012 / 16:53
esin: 
"başarılar"
AMA SANMIYORUZ
17.01.2012 / 16:52
esin: 
"UYARI"
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumları yayınlayamıyoruz.. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir. HAPERPİ/EDİTÖR
17.01.2012 / 16:41
Yeşim: 
"SABRIN SONU SELAMETTİR"
Sultan kardeşimiz başarılar diliyorum.Oya hanım biraz dinlensin zaten bir çok görevi var.onlarla idare etsin.
17.01.2012 / 16:28
HASRET: 
"YOK DAHA NELER"
RAHMETLİ ERBAKAN HOCA NE DERDİ ÇOLUK ÇOCUĞA KALDIK HADİ ORDAN HADİ ORDAN YARIŞIN BAKALIM BİZDE GÖRELİM KİM KAZANACAK
17.01.2012 / 16:13
Vildan dalsoy: 
"SONUNA KADAR ARKANDAYIZ"
Sultan hanım çıkmış olduğun yolda başarılar.Dualarımız ve desteklerimiz seninle
17.01.2012 / 16:05
SEVGİ: 
"OLMAZZZZZZZZ"
KESİNLİKLE HAYIR ÇOK CESADET EDİP ÇIKMASI BİLE SAÇMALIK.NE ALAKAYAAAA.ARKASINDA DESTEK YOK 10 OY ALIRSA OTURSUN ŞÜKRETSİN
17.01.2012 / 15:53
ayşe karagüzel: 
"BIRAK YAAA NE SULATANI NE GÜNLERE KADIK"
KALDIKİ ÇAYIROVA -GEBZEİDİLOVASI-VE DARICA ARKASINDA DEĞİLDİR. BUNU BÖYLE BİLSİN
17.01.2012 / 15:47
Ayşegül emer: 
"ALMADAN GELMEZ"
Ben Sultan hanımı biraz olsun tanıyorsam o seçimi almadan gelmez.şimdiden hayırlı olsun.Sultan hanım medarı iftiharımız.
17.01.2012 / 11:02
Serpil Özkaya: 
"Sultan arkadaşım Helal olsun"
öncelikle medeni cesaretinden dolayı tebrik ediyorum.çıktığınız bu yolda ALLAH yardımcınız olsun.Helal olsun diyorum.çok güzel yakışır.başarılar.
17.01.2012 / 01:52
YELİZ: 
"DEĞİŞİM ŞART"
ARKADAŞLAR ANLADIĞIM KADARIYLA HERKEZ BİR DEĞİŞİM İSTİYOR. BUNA BENDE KATILIYORUM. SULTAN HANIMI TANIMAM ONDAN YORUM YAPAMAYACAĞIM. ANCAK DEĞİŞİM ŞART BENCEDE GENÇLERİN ÖNÜ AÇILMALI. SULTAN OLMUŞ AYŞE FATMA OLMUŞ ÖNEMLİ DEĞİL. AMA DEĞİŞİM ŞART.
16.01.2012 / 23:20
ahmet keleş: 
"birileri OYA lanırken SULTAN lar tahta çıkar."
oya abla ,ak partiyi bugüne kadar oyaladığın yeter,,artık devir genç sultanların devri,her devrin bir padişahı vardır diye bilirdim,ama bu devrin kralıda sensin,padişahıda sensin,sadrazamıda sensin,,eee ne diyelim,,arkanda şak şakçıların goy goy cuların oldukça senin o koltuktan ineceğin yok,ama, ,senin devrin kapanalı çok oldu..
16.01.2012 / 22:59
ayşe kara: 
"ak partiyi OYA lamayın lütfen."
belli bir yaşa gelmiş insanların,kenara çekilip gençlere fırsat vermesi gerekir.hem zaten oya hanımın ak partide yeterince görevleri var,,bi tanesini bırakması belki ona bişey kaybettirmez,ama kocaeliye çok şey kazandırır.sultan hanım işinde başarılı genç ve dinamik bir insan,ve bu göreve yeni bir bakış açısı yeni bir heyecan getireceğine yürekten inanıyorum..
16.01.2012 / 22:52
ayla: 
"değişmeyen tek şey değişimin kendisidir."
dünya bile sürekli dönüyor,mevsimler değişiyor,insanlar yaşlanıyor vs..ama ne hikmetse bazıları bi koltuğa oturdu mu kalkmak bilmiyor.
16.01.2012 / 22:44
aslı: 
"tadında bırakmak lazım"
oya hanıma hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyorum,lakin artık evine çekilip torunarını sevme yaşı çoktaan gelmiştir..
16.01.2012 / 22:38
görkem faruk: 
"genç il başkanlığı yakışır"
Yıllardır aynı koltuklara aynıaynı insanların oturmasından sıkıldık artık. Oya hanım git artık torunlarını büyüt. Bırak artık o koltuklarıda biraz gençler otursun. Bütün koltukalara siz oturamazsınız ya. Bence o koltuğu azmi, gençliği ve kararlılığıyla "Sultan Öztürk " çok iyi doldurur.
16.01.2012 / 21:17
DERYA: 
"HAYIRLI OLSUN"
BENCE DE İSABETLİ BİR KARAR OLMUŞ. HAYIRLI OLUR İNŞALLAH.
16.01.2012 / 21:15
ESRA: 
"HAYIRLI OLSUN KOCAELİMİZE"
SULTAN HANIM ÇIKMIŞ OLDUĞUNUZ BU YOLDA YANINIZDAYIZ. YOLUNUZ AÇIK OLSUN. YUSUF BEYE KATILIYORUM GENÇLERİN ÖNÜ AÇILMALI. BİR KİŞİYE BİR GÖREV VERİLMELİKİ O GÖREVİ HAKKIYLA YERİNE GETİRSİN. SAYGILARIMLA
16.01.2012 / 17:37
yusuf: 
"sultan hanım allah yar ve yardımcınız olsun."
helal olsun başarılarınızın devamını diliyorum. bencede partimizin gençlere güvenmesi gerekmekte. oya hanım yaşlı ve partide birçok görevi var. gebze belediye meclis üyesi ve büyükşehir belediye meclis üyesi. bir kişiye bu kdar görev verilmesi partimizde olan bir durum değil. sultan hanım partinin her kademesinde görevyapmış genç başarılı bir kişi. yolunuz açık olsun allah yar ve yardımcınız olsun.
16.01.2012 / 17:16
YAZARLAR