Başkan istifa etti
Flaş..Ünlü isim gözaltına alındı
Bitti..
Karakter boyutu :13 Punto15 Punto17 Punto19 Punto

BİR BAŞKADIR ÇAYIROVA SİYASETİ!

BİR BAŞKADIR ÇAYIROVA SİYASETİ!
Kocaeli'nin ilçeleri içerisinde en ilginç ve karışık siyaset Çayırova ilçesinde yürütülen siyasettir....
27.09.2013 / 19:10


HABERPİ/SİYASET Çayırova'da hele hele Çayırova Ak Parti'de siyasete akıl sır erdirmek ve de siyaseti belirli bir siyaset mantığın üstüne oturtmak çok zordur...

Deyim yerinde ise Çayırova Ak Parti'de her an her şey olabilir ve 91.dakikalarda yani uzatmalarda gelen bir penaltı golü ile maçın sonucu değişebilir..

Örnek mi?

2009 yerel seçimlerinde, bırak Ak Partileri bir tarafa CHP'liler dahil olmak üzere tüm Çayırovalıların sevgisini ve desteğini kazanmış olan Belediye Başkanı Faruk Taşçı, 91. dakikada yediği kırmızı kartla oyun dışına atıldı ve takımın en zayıf oyuncusu Ziyaettin Akbaş'a attırılan bir penaltı golü ile mağlup oldu..

Örnek mi?

2012 Ak Parti Kocaeli il kongresinde, Çayıorova'yı temsilen il yönetimine girmek isteyen Savaş Özdemir hem Ak Parti Çayırova ilçe başkanı Nazmi Özmen'in hem de Ak Parti Gebze bölge milletvekili Mehmet Ali Okur'un hem söz vermelerine hem de açık desteklerine rağmen son dakikada liste dışı bırakıldı..

GELDİK BUGÜNE

Bugün de acaip şeyler oluyor Çayırova'da. İşte o acaip söylentilerden bir demet;

"Nazmi Özmen 2014 Belediye Başkan adaylığı için Yaşar Alkan'ı destekliyor"

"Nazmi Özmen 2014 Belediye Başkan adaylığı için İdris Demir'i destekliyor"

"Nazmi Özmen 2014 Belediye Başkan adaylığı için Şevki Demirci'yi destekliyor"

"Nazmi Özmen'in yardımcısı Murat Tunç, Çayırovalılara 'biz ilçe teşkilatı olarak Şevki Demirci'yi destekliyoruz. Bizim adayımız odur' dedi"

"Ak Parti ilçe yönetim kurulu üyesi İsmail Bulut ve arkadaşları, Ziyaettin Akbaş'a destek kararı almışlar"

OYSA MİLLETVEKİLİ OKUR TERSİNİ SÖYLEDİ

Gebze, Darıca ve Dilovası ilçe başkan ve teşkilatlarından bu türden sesler gelmemesine karşın Çayırova İlçe Başkanı Nazmi Özmen ve yardımcısı Murat Tunç'un, Kocaeli parti kurmaylarının üstüne çıkarak aday lanse etmeleri parti teşkilatı içinde ve parti tabanında tepki görüyor..

Oysa Mehmet Ali Okur bugün yapmış olduğu basın toplantsında açık açık "Partimizde henüz başvuru tarihi bile açıklanmadı. Partimizin belediye başkan adaylarını belirleme yöntemleri belli. Kamuoyu yoklamaları ve parti içi temayüller sonrasında partimizin Genel Merkez yetkili kurulları kimlerin aday olacağına karar verir. Biz belediye başkanlarımızdan memnunuz ve son günlerine kadar hepsi bizim belediye başkanlarımızdır" dedi..


HABERPİ YORUMLAR
h.glr: 
":-)))"
AHMET BEY GENÇLİK KOLARINDAN 25 KİŞİNİN İŞE ALINDIĞINI SÖYLEMİŞ ACABA HANGİ GENÇLİK KOLLARINDAN BAHSEDİLİYOR ANLAYAMADIM. DÜN BAŞKANIN ARKASINDA OLANLAR BUGÜN BAŞKASININ KARŞISINDA DURUYOR. YARIN BAŞKAN DEĞİŞSİN SEÇİLECEK OLAN YENİ BAŞKANDA AYNI ŞEKİLDE OLACAK BU HEP BÖYLE DEVAM EDEER GİDER ÖNCE UMUT SONRA MENFAAT GELİR HER ZAMAN BU TÜR İNSANLARIN AKLINA...
17.11.2013 / 10:48
gerçekler: 
"BORÇ 70 MİLYONU AŞTI"
NERESİMİ TABİKİ ÇAYIROVA
12.11.2013 / 08:13
kemak karaman: 
"yorum"
Çayırovada aday adaylarını bilmem ben orta bu işi yapacak olan adam gibi adam ŞEVKİ DEMİRCİDİR İŞTE O KADAR
19.10.2013 / 08:43
mustafa: 
"herkes kendi basit çıkarının peşinde"
Yorumların hepsini okudum ve kendi basit çıkarını burada rahatlıkla yazan insancıkları görünce insanın ne kadar aşağılık bir varlık olduğunu yeniden düşündüm. Siz hep kendi basit çıkarınızı mı düşünürsünüz insan kılıklılar. Ziyaettin başkanı tanımam ,diğerlerini de tanımam ,umurumda da değiller. Umurumda olan bir şeyvar,şayet buraya yorum yazanlar Ak parti kadrolarında ise vay halimize. Hep basit şahsi çıkarlar ,ülkeyi düşünen nerede?
18.10.2013 / 15:23
Çayırovalı: 
"Lordlar Kamarasından Yeni Aday"
Evet Yaşar Alkan birden seçime sayılı günler kala hortladı sayın Çayırovalılar. Teşkilatın yolunu dahi bilmeyen bir aday adayıyla karşı karşıyayız. Lordlar kamarasından onayı alıp belediye başkan aday adayı olan Yaşar Alkan neye dayanarak aday adayı oldu? Kimden ne söz aldı? Ya da gerçekten ben bu yarışta dürüstüm mü diyor? Yaşar Alkan bunların cevabını Ak Partili üyelere vermelidir. Soruyorum. Üye olduktan sonra neden parti teşkilatlarında bulunmadın? Neden teşkilattan değilde tepeden inmeyi tercih ettin? Tüm bunlara rağmen hangi yüzle aday adaylığına başvuruyorsun? Kimse çıkıpta demiyor ki sen neredeydin 10 yıldır? Buradan tüm Çayırovalı abilerime ablalarıma kardeşlerime sesleniyorum. Oyunu bozun! Bu bir oyundur Çayırovanın geleceğini tehlikeye atmayın! http://basvuru.akim.akparti.org.tr/vatandas/default.aspx burdan bir başvuru yapın ve sorun soruşturun.
11.10.2013 / 00:07
hayri bekdeniz: 
"Yazık olaçak sana çayırovam"
Evet siyaset fırtınası öyle bir esiyorki çayırova tozduman saflar şimdiden belli olmuş ammaa gelgelelim ne mertlik nede dürüstlük aramayın insanlar öylesine küçülmüşki hem kendileri bitmiş hem çayırovamızı bitireçekler nedenmi bu şahışlar sanki ortada bir caneze var ama daha o cenaze kalmadan ölen kişinin mirasını paylaşmaya kalkan miras yedilere benziyorlar ak patinin içinde olanlarda olmayanlarda belediyede çalışanda çalışmayanda kendini bir şey sanıp mevçut başkana ihanet edenler mi dersiniz şeyki başkanın safında olduklarını gizlemeden atıp tutanlarmı dersiniz sanki birileri seçileçek başkanı biliyorda bu iş bitti diyorlar mevcut başkan a daha doğrusu siyasi ahlaka sığmayan rezil bir davranışları sergiliyorlar dün mevcut başkanı bu hale getirenler şimdi şevki başkanın etrafını sarmışlar galiba sıra şevki başkanı yemeye geldi sokakda gördüğümüz ki varsa bu adamlarmı şevki başkanın safında olanlar diyor koskaça çayırova bu adamlarile buhale geldi çünki mevcutbaşkana da dün ne yaptılar sa yarın aynısını şevki başkana yapaçaklar aday adayı şevki başkana bir tavsiyem olacak sağda solda gariban belediyede çalışan ve korkdukları için yada tehdit edildikleri için susan işçileri dinlesin yanında gezen adamları bir bir analiz etsin kimler nerelerden neler götürmüş o belgeleri kimler belediyeden yalan yanlış dışarı servis edip mevcut başkanı bu hale deüşürmüş hiç aramasına gerek yok dün mevcut başkanın yanında olanlar bugün şimdide senin yanındalar eyer bu adaylık işinde iddalı iseniz sayın şevki başkan sizin yanınızda bu adamları gören sizlere vallahide oy vermezler billahide vermezler ve dahası sözüm o yanlarında gezen adamlara beyler dimyata pirince giderken evdeki bulgurdan olmayın bir bakmışsınız ne mevcut başkan devam etmiş nede şevki başkan seçilmiş ozman ne yapaçaksınız sormayım bu soruyu en iyisi çevabı belli o utanmayan yüzlerinizle aday olacak kim ise hiçbirşey olmamış gibi kral öldü yaşasın yeni kral der yola devam edersiniz Allah Çayırovamıza acısın
09.10.2013 / 22:31
Ahmet Demirci: 
"Tümüne Cevap"
İlk olarak Çayırovalı yazıpta çayırovadan haberdar olmayan kadardeşime: Çayırova Belediyesinin 48 milyon borcu var demişsin çok güldüm, bu bilgiyi sana kim verdiyse senle dalga geçmiş. Çetin kardeş o 25 kişinin kaç tanesini ziya başkan almış biliyor musun? Önüne geleni sözleşmeli yapamazsın, bazı şartları taşıması lazım, bir ara bak oku ona göre yorumla. Mehmet ne demek istemediğini anlamadım, fabrika, belediye sözleşme taşeron valla anlamadım daha açık yazarsan daha iyi anlar cevap veririm. Kadir kardeşim ise ziya başkan %90 istemiyor demiş. Galiba kendisi CHP li onlar öyle söylüyor çünkü. Buda etik değil bir CHP li ak partinin aday adayına neden müdahale ediyor. Etik değil. Sevgilerimle
07.10.2013 / 20:04
RAİF: 
"İLÇE TESKİLATI"
İLÇE TESKILATI BUGUN KOMPLE ŞEVKİ DEMİRCİYİ DESTEKLİYOR. ACABA NEDEN BİR DÜŞÜNMEK LAZIM. ZİYA BAŞKANI DA BU ARADA IYI KULLANDILAR. SON DAKKA ŞEVKİ BEY'EDE BİR GOL ATMAZLARSA EĞER.
07.10.2013 / 12:29
KADİR: 
"ZİYA BAŞKAN BİTİK"
ziya başkan bitik anketler %90 istemiyor. Kimse kimseyi kandırmasın. Teskilat istemiyor. Ziya başkan bu dönem yolcu. Hobi bahcelerinde kendine yer alsın bi tane.
07.10.2013 / 11:16
MEHMET: 
"SN AHMET DEMİRCİ"
TESKİLAT ADAMLARI NEDEN HEP MÜTEAHHİTTE ÇALIŞIYOR BUNUDA AÇIKLASANA?? SÖZLEŞMELİ YAPILIP DEVLET KADROSUNA ALINAMAZMIYDI? BASIN YAYINDA YILALRDIR EMEK VEREN ALİ YEŞİLYURT NEDEN HALEN DEVLET KADROSUNA ALINAMADI. İSTENİRSE OLURDU..
07.10.2013 / 11:12
ÇETİN: 
"O 25 KİLİ"
SAYIN AHMET DEMİRCİ O 25 KİŞİYİ SAYSANA BİR SANA SOYLEYELİM. İŞE ALIP MUTEAHHİTİN ELİNDE EZDİRMEKTEN BAHSEDİLMİYOR. DEVLET KADROSUNDAN BAHSEDİLİYOR. BUGUN BİR FABRİKAYA GİTSEN TASEREONDA HER TRULU ÇALIŞIRSIN. KADROLAŞMADAN BANSEDİLİYOR. CHP ELEMANLARINI DEVLET KADROLARINA ALIINDIGINI CÜMLE ALEM BİLİYOR.
07.10.2013 / 11:04
çayırovalı: 
"ahmet demirciye cevap"
çayırova belediyedinin borcu nekadar 48 milyon gibimi-peki yatırım bütcesi ne 3 milyonmu eeee özel kalem bütcesi 5 milyonmu yagcılıgı bırak ahmet beyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
07.10.2013 / 08:06
Ahmet Demirci: 
"Akbaşın İşi Çok Kolay"
Yorumlara bakıyorumda hep iş ile ilgili. Onu aldın beni almadın muhabbeti. Akbaş gençlik kollarından şu ana kadar 25 kişi işe almıştır. Daha ne yapsın. Çok komiksiniz ya valla. Bu kadar dar düşünceli insanların olduğu bir yerde başkanın işi kolay çünkü karşısında bilinçli bir muhalefet yok
06.10.2013 / 18:44

"ZİYAnETTİN Akbaş..."
Halbuki ilk başlarda size kendi adıma güvenmiştim Bu gençlikle işimiz çok diye,ama ne yazikki gençlik yalnız bırakıldı heleki Gençlik Kollarına hep önyargıyla baktınız,bu kadar şüphe neden!! Ama artık aynayla yüzleşme zamanı geldi...
03.10.2013 / 17:07
SAMET: 
"ZİYAETTİN AKBAŞ"
BAKIYORUMDA ZİYA BAŞKANIN YANINDA BİR ALLAH'IN KULU GEZMİYOR ARTIK.
03.10.2013 / 10:35
ÇAYIROVALI: 
"ZARARETTİN AKBAŞ"
ÇOK ZARAR ETTİN AKBAŞ...
26.09.2013 / 07:54
KISMET: 
"ÇAYIROVADA SİYASET"
ÇAYIROVADA SİYASET KURT KUZUNUN HİKAYESİNE BENZER. NE ANLAMAK MÜMKÜN NEDE ANLATMAK..
25.09.2013 / 16:08
çayırovalı: 
"NE BULUT NEDE ARKADAŞLARININ"
KİMSEYE SÖZÜ YOK ÖZELLİKLEDE ZİYA BAŞKANA ZİYA BAŞKAN 30 DA SIFIR ÇEKER BENCE HOBİ BAHÇELERİNDEN KENDİNE YER AYIRSIN 6 AY SONRA BOL VAKTİ OLACAK KENDİSİ İÇİN ELLERİNE TAŞIN ALTINA SOKANLARI EKMEK NEYMİŞ ANLAYACAK
25.09.2013 / 15:52
UĞUR: 
"ELBET HESAP GUNU GELECEK"
BELEDİYEYE KARTALDAN PENDİKTEN İSTANBUL TARAFINDAN MEMURLAR GELİP ÇALIŞIYOR. ÇAYIROVADA DONANIMLI ADAM KALMAMIŞ........ BİR TANESİ AK PARTİNİN ÖNUNDEN GEÇMİŞ DEĞİL.
25.09.2013 / 14:58
KAMİL KARA: 
"SESLENİYORUM"
BELEDİYE BAŞKANINA BURADAN SESLENİYORUM; EY BAŞKANIM BELEDİYE KADROLARINA ADAMLARI YERLEŞTİRİRKEN ÇAYIROVADA TEŞKİLAT MENSUPLARINDA DAMMI KALMAMIŞTI. GİT AK PARTİ GENÇLİK KOLLARINA BAK DONANIMLI ARKADAŞLARI GÖR. BİR TANESİNİ KADROLARA ALMADIN. ALDIRTMADIN. ŞİMDİ HANGİ YÜZLE BU TEŞKİLATTAN DESTEK İSTEYECEKSİN. SENİN YUZUNE KİM BAKACAK. BUNUN VEBALİNİ NASIL VERECEKSİN?
25.09.2013 / 14:57
HASAN: 
"DÜŞMANLAR"
BİRBİRLERİNE DÜŞMANLAR AMA NASIL BİRBİRLERİNİN YUZUNU BAKIYORLAR ANLAM VEREMİYORUM. GÜLÜYORUZ AĞLANACAK HALİNİZE
25.09.2013 / 14:55
RECEP: 
"BURAYA BİRŞEY YAZMIŞTIM"
NAZMİ BAŞKAN MURATIN OYUNLARINA GELEREK İSMAİL GİBİ DOSTUNU YEDİ HARCADI. ESKİ BİR HABERE YAZMIŞTIM.Ş SIRA ZİYA BAŞKANA GELDİ DİYE. SIRA ONDA.... BULARIN HEPSİ MURAT TUNÇUN OYUNLARI. NAZMİ BEYİ İSTEDİĞİ GİBİ OYNATIYOR.
25.09.2013 / 14:52
ŞEMSETTİN KIYAK: 
"EY ALLAHIM"
EY ALLAHIM SENİN ADALETİNİ İNANCIMIZ SONSUZ. ÇAYIROVAYI BU ADAMLARDA NE ZAMAN KURTARAKSIN? EY ALLAHIM BİZE YARDIM ET. SİNOPLULARIN İSTİLASINDAN KURTAZ BİZİ. DÜZGÜN BİR İLÇE BAŞKANI VE DEMOKRAT BİR BELEDİYE BAŞKANI BİZLERE NASİP EYLE. SEN HERŞEYE KADİRSİN.
25.09.2013 / 14:46
COSKUN: 
"ZİYAETTİN AKBAŞ"
ZİYA BAŞKAN ÇOK YANLIZ KALDI. TEK BAŞINA GEZİYOR DOLAŞIYOR. TEŞKILATTAN BİR ALLAHIN KULU YANINDA YOK.
25.09.2013 / 09:47
VEYSEL: 
"GOL MESELESİ"
ÇAYIROVADA BÜTÜN GOLLERİ NAZMİ BAŞKAN VE YANINDAKİLER ATIYOR. BUNLARA BİRİSİ GOL ATMAYACAKMI?
25.09.2013 / 09:46
AHMET: 
"ZİA BAŞKAN"
ZİYA BAŞKAN SOYLESİN BAKALIM. ÇAYIROVADA HANGİ TEŞKILAT MENSUBUNU NEREYE YERLEŞTRİMİŞ. ÇAYIROVA DIŞINDAN BUTIN ADAMALR DEVLET KADROSUNA GİRDİ. NEDEN ÇAYIROVADAN, AK TEŞKILATTAN BİR İSİM YOK? BUYNLARIN HESABI SORULACAK ELBET.
25.09.2013 / 09:44
çayırovalı: 
"BULUT VE ARKADAŞLARI"
KESİNLİKLE ZİYAETTİN AKBAŞI DESTEKLEMİYOR -HATTA ÇAYIROVADA ZİYAETTİN AKBAŞI NE HALK NEDE TEŞKİLAT DESTEKLİYOR 4,5 YIL BOYUNCA SOMURTACAKSIN NE HALKLA NE AK TEŞKİLATLA İŞİN OLMAYACAK SON 6 AY ŞİRİNLİK YAPMAYA ÇALIŞACAKSIN KİMSE YEMEZ YEMİYORDA-- AMA HABERİNİZ GÜZEL TEBRİK EDİYORUM