MHP'den şok karar!
GEBZE GAZİSİNİ KAYBETTİ!
Dolar şaşırttı
Karakter boyutu :13 Punto15 Punto17 Punto19 Punto

İLHAN YILDIRIM HABERİ DİLOVASI AK PARTİ KULİSLERİNİ SALLADI

İLHAN YILDIRIM HABERİ DİLOVASI AK PARTİ KULİSLERİNİ SALLADI
"Ak Parti Kocaeli Kurmay heyetinin, Ak Parti Dilovası ilçe teşkilatının tam desteğini arkasına almış olan ve Genel Merkez düzeyinde "güvenilir bir isim" olarak bilinen Ak Parti Dilovası ilçe başkanı İlhan Yıldırım'ı, 2014 yerel seçimlerinde Dilovası Belediye Başkan adayı olarak düşündüğü dile getiriliyor" şeklindeki haberimiz Dilovası'nda ses getirirken, Facebook yayın yapan "Dilovası İlçesi" sayfasında daha önce yaptığımız "CEMİL YAMAN'IN KOLTĞU SALLANTIDA" başlık haberimiz ile ilgili olarak ilginç bir tespit yapıldı..
11.03.2013 / 03:41


Dilovası İlçesi: BİR HABER SİTESİ DİLVASI BELEDİYE BAŞKANIMIZ CEMİL YAMAN'IN KOLTUĞU SALLANTIDA DİYOR VE HEMEN YANINA; HALİD YAŞAR, İLHAN YILDIRIM VE ALİ İHSAN ADIGÜZEL'İN RESMİNİ KOYARAK VE HABER METNİNDE DE ALİ TOLTAR'IN ADINI GEÇİREREK MEVCUT BELEDİYE BAŞKANIMIZIN BİR DAHA Kİ DÖNEM AK PARTİDEN ADAYLIĞI KAPTIRABİLECEĞİNİ YAZMIŞ...

BİZİM DE ARKADAŞLAR OLARAK SON DÖNEMDE İLHAN YILDIRIM'IN TEŞKİLAT ÜZERİNDE HEM AĞIRLIĞINI HEMDE KARALILIĞINI GÖRDÜKÇE VE KAMUOYU NEZNİNDE DE ADI BİR HAYLİ ZİKREDİLİNCE OLMASI İHTİMAL DİYE DÜŞÜNÜYORUZ. AK PARTİDEN ADAYSAN 1-0 ÖNDESİN DEMEK BİR DAHA Kİ DÖNEM BELEDİYE BAŞKANIMIZ İLHAN YILDIRIM MI ACABA? DİYE SORMUYORUM DEĞİL.


HABERPİ YORUMLAR
mehmet ali erbay: 
"allah akıl fikir versin"
dilovası bulabileceği en iyi başkanı bulmuş adam gece gündüz çalışıyor, ama gel görki beğenmiyor bazı sanalcılar . Allah akıl fikir versin. asıl halka sormak gerek
08.10.2013 / 17:46
dilovalı: 
"dilovalı"
daha gecen ilçe sacmnde torpilli baskan secilen bı ınsan nasıl olurda belediye basknlıgnı dusunur anlamıs deglm. bence ak parti bole kısılere vermz eger werırse ercan baskan baskandır demek oluor buu
28.09.2013 / 15:01
akpartili***?vaybe: 
""
dilovası halkı akılı davranması lazım öyle bir başkan seçmeliki dilovası halkının hak ve hukukunu savunabilsin inşallah dilovası halkına yakışan biri seçilir
20.04.2013 / 00:32
Çetin POLAT: 
"LÜTFEN KENDİ ADINIZLA YORUM YAPIN"
Ben Dilovası Belediyesi Yazı İşleri Müdürü Çetin POLAT, bildiğim kadarıyla Dilovasında benimle aynı isim ve soy isimli biri yok. eğer isim benzerliğiyse o başka, ama değilse art niyetli birisi benim adımı yazarak "İLHAN YILDIRIM HABERİ DİLOVASI AK PARTİ KULİSLERİNİ SALLADI" haberine yorum yazmış. Beni bu tür ucuz siyasi manevralara alet etmek isteyen zat... her kimsen ADAM gibi kendi adınla yorum yap. başkalarının adını yazıp yorum yaparak ne kadar aciz ve korkak olduğun ortada, yazıklar olsun sana.
13.03.2013 / 15:32
Çetin POLAT: 
"KENDİ ADINIZI YAZARAK YORUM YAPIN LÜTFEN"
bir arkadaşım beni arayarak birileri senin adına yorum yapmışlar ("akıllı olun dilovası") dediği için girdim bu sayfaya, çünkü beni tanıyanlar bilir ki ben bu tür polemiklere, ucuz ve basit insanların seviyesine düşmem. bir şey söyleyecek olursam direk adamın yüzüne söylerim. kimin nereye ne olacağı beni ilgilendirmez ben kendi işime bakarım. Allah herkesin işini rast getirsin. LÜTFEN ADAM GİBİ, DELİKANLI GİBİ KENDİ ADINIZLA YORUMUNUZU YAPIN...
13.03.2013 / 14:23
çetin polat: 
"akıllı olun dilovası"
daha secimlere 1 sene var evet dilovasında şeçim erken başlıyor öncelikle bu sene kimler aday olursa allah herkeze yardım etsin.dilovasına dilovası halkına hayırlı kim olacaksa o olsun ama dilovasına bu dönem ya HALİT YAŞAR yada ERCAN DALKILIÇ gelsin çünkü ikiside kuvvetli ikiside adam cünkü kimsenin kumandası olmadılar doğru yada yanlış kendileri karar verdiler o yüzden dilovasına güç lazım kuvvet lazım kimde var güç kuvvet dilocası halkı soruyorum size aklınızı başınıza topalyın önelikle coçuklarınızı düşünün
11.03.2013 / 13:18
omur: 
"HAYIRLI OSLUN"
adayımız Halit Yaşardır hayırlı olsun bu partinin temel taşı halittir kimse sağa sola yatmasın bu şehir en iyi hizmetleri onun zamanında aldı suyu getirdi yolları yaptı insanlar ellerinde su kabı tanker peşlerinde dolaşıyordu
11.03.2013 / 09:30
asım akcan: 
"yapmayın"
ders almadık almıyoruz ve almayacağız. Daha geçmiste 2004 yılında Ali Toltar ın hadisesi yaşanmadı mı? Bu adam adaylığı hak ettiği halde sırf birilerinin istediği olmadı diye parti tabanı kaymadı mı,saf değiştirmedi mi? Ak parti Türkiye de yaşadığı büyük hezimetlerden bi tanesini yaşamadı mı ? Niye biz birlik olmayı başaramıyoruz?Niye dereyi görmeden paçaları sıvıyoruz?Halit Yaşar hiçbişey olmamış gibi gene gelmedi mi partiye?Şimdiler de onun da adı geçiyormuş!! VAY ÖLMÜŞÜZ , AĞLAYANIMIZ YOK.. Yazık oldu Ali başkana..Sanırım şimdi aynı yolla Cemil i gözden çıkaracaklar..Daha seçimlere var çok..Nedir bu telaş..Neyi bölüşüyorsunuz..
11.03.2013 / 09:02
Dilovası Yuvamız: 
"Yapmayın.."
BIRAKIN GENÇLERE DİL UZATMAYI.BIRAKIN GERÇEKTEN HİZMET EDEN ADAMLARI KARALAMAYI.BEN BURADAN HANGİ PARTİDE OLURSA OLSUN SİYASET YAPAN GENÇLERE SESLENİYORUM.BİR YERLERE GELMEK İÇİN FARKLI DÜŞÜNCELERDE OLSANIZ DA BİRBİRİNİZİN EMEĞİNİ GÖRMEZDEN GELMEYİN.GÖZÜNÜZLE GÖRMEDİĞİNİZE,KULAĞINIZLA DUYMADIĞINIZA İTİBAR ETMEYİN.YILLARCA HALİTÇİ ERCANCI DİYE AYRIŞTIRILDIK VE BEDELİNİ ÇOK AĞIR BİR ŞEKİLDE ÖDEDİK.BİZİM KAVGAYA DEĞİL BARIŞA,BİRLİK VE BERABERLİĞE İHTİYACIMIZ VAR.BİZ YAPAMADIK BARİ SİZ GENÇLER BUNU YAPARAK BİZİ UTANDIRIN.
10.03.2013 / 15:01
Teşkilatçı: 
"doğru konuşanı dokuz köyden kovarlar"
Her kim ne derse desin gerçek olan tek şey var Dilovası yararına AK PARTİ. adaylığın kime verileceğini zaman gösteerecek bız AK PARTİ gençliği ve teşkılatı olarak adayımızı sonuna kadar destekleyecek ve herkese gereken cevabı geçen dönem olduğu gibi SANDIK ta vereceğiz. Bundan kimsenin şüphesi olmasın ve genç kardeşlerimiz şucu yada bucu diyerek kirli olan ağızları ile yıpratmaları hiç oş bir durum değildir. Siyaset sanal ortamda atıp tutmakla olmaz.
10.03.2013 / 14:35
ali osman küçükkaya: 
"illede teşkilat diyoruz..."
illede teşkilat illede teşkilat diyoruz isimlere takılmadan genel merkezin ve dilovası akparti teşkilatının ön plana çıkardığı isim her kim olursa olsun teşkilatın adayıdır ve teşkilat olarakta sonuna kadar adayımızın arkasında olucağımızdan kimsenin şüphesi olmasın gençlik kolları başkanı suat şık ve yönetimi olarakta adamın adamı degil partinin adamı olduğumuzu herkesin bilmesini isteriz. akparti ile durmak yok yola devam diyoruz.
10.03.2013 / 10:03
isyankar: 
"ercan baskan olunca"
hayatı tespih yapıp allıyacakmışş hergele meydanındakilerle oynayacakmış bırakın ercan başkan rolünü artık arkdaslarrr atık ankaranın bağlarını dinleyin adam sarkısını yazmışş :D:D
10.03.2013 / 01:14
gercek dost: 
"gercek dost"
YAYIN POLİTİKAMIZ GEREĞİ ELİMİZDE BELGESİ OLMADIĞI SÜRECE KİŞİLER HAKKINDAKİ İDDİALARI YAYINLAMIYORUZ. HABERPİ/EDİTÖR
10.03.2013 / 00:53
gercek dost: 
"herturlu"
bakin arkadaslar bu ilhan veya cemil ikisi yetmedi halitide alsinlar bu secim ali toltarin 2004 yilindaki haline dusecekler allahim insallah aday ilhan yildirim cemil yaman veya halit yasar olsun bu millet bu 3 unu iple bekliyor duvara vurmak icin bakalim kime nasip olcak hadi hayirlisi bu arada allaha dua ediyoruz bunlar olsun yeni bir isim cikmasin
10.03.2013 / 00:38
isyankar: 
"İLHAN YILDIRIM ADAM GİBİ ADAMDIRR"
ARKDASLAR İLHAN YILDIRIM ADAM GİBİ ADAMDIR SUAT ŞIK VE AHMET TÜRK E GELİNCE SURDA Bİ SENE KALMIŞ SEÇİME HERKEZ SİYASETİNİ YAPIYO AK PARTİDEN KİM ADAY ÇIKAR BELLİ DEĞİL ÇIKAN ADAYIDA EMİN OLUN TÜM DİLOVASI DESTEKLER EWET CEMİL YAMAN AHMET TÜR E GÜVERNİYOR EMİN OLUN AHMET TÜRK CEMİL YAMAN İÇİN CANINI VERİYOR VE HALADA ÖYLE TEŞKİLATIN ADINI KÖTÜLEMEK İÇİN YAZIYORSUNUZ AMA BOŞUNUNA NEFES TÜKETMEYİN KARDEŞİM ERCAN DALKILIÇTA BELEDİYE BASKANI OLDU NE YAPTI BU GÜNE KADAR HİÇ BİRŞEY CEMİL YAMAN IN YAPTIĞI ÇALIŞMANIN YANINDAN GECEMEZ KİMSE KİMSEYİ ARKASINA ALMAMIŞ SUAT ŞIK KENDİ GÖREVİNİ BASARILI Bİ ŞEKİLDE YAPIYOR VE MEVCUT BELEDİYE BASKANIMIZLA GAYETTE İYİ ANLAŞIYORLAR BİRİLERİ TEŞKİLATI KÖTÜLEMEK İÇİN ALMIŞ ELİNE MAZEMEYİ SAĞA SOLA SALLIYO BUGÜNE KADAR HANGİ BİRİNİZİ Bİ MİLLET VEKİLİ ALDI TOPLANTI YAPTI KONUŞTU DİLOVASINDA Kİ TÜM PROGRAMLAR DA VAR MİLLETVEKİLLERİ HER TÜRLÜ DERDE DEVA OLUYOLAR DİCEĞİM ŞU AHMET TÜRK CEMİL YAMAN İLHAN YILDIRIM SUAT ŞIKA KİMSE DİLİNİ BENCE FAZLA UZATMASIN ÇÜNKÜ HEPSİDE İŞİNİ DÖRT DÖRTLÜK YAPIYOR ERCAN DALKILIÇ BİR DÖNEM BASKAN OLMAK İÇİN ÇIRPINIYOR
10.03.2013 / 00:01
vaybe: 
"ilhanmı"
ak&ak dogru sölemiş ercan pusuda ilhanın adaylıgını beklıor acıklandıgı anda ercan başkandır ilhanı dilovalı sevmez tanımaz da kendı atadıgı suat la ahmetle olacak işler değil vesselam
09.03.2013 / 22:35
HIZIR YILMAZ: 
""
İLHAN BEYİN SİYASETTE KİRLİ İŞLERİ ORTAYA ÇIKTIMI.ÇIKTIDA BENMİ GÖRMEDİM.BEYEFENDİ VE TERBİYELİ BİR İNSAN.CEMİL BEY ADAY OLMAYACKSA EN İYİ İSİM İLHAN BEY OLUR.DİĞERLERİ ESKİ İSİMLER.BİR FAYDALARI OLMAZ DİLOVASINA.
09.03.2013 / 21:11
ak&ak: 
"ilhan yıldırım"
arkadasında dediği gibi teşilatı arkasına aldıgı falan yok sadece kendisinin atadığı suat şık ve saz arkadası her dönemin adamı cemil yamanın sözde en güvendiği isim ahmet türk baskada kimse yok ercan dalkılıç 1-0 önde simdi bu herkesce bilinmekte ercan dalkılıç dört gözle ilhan yıldırım aday olmasını bekliyor oldugu an ercan dalkılıç çalışma bile yapmadan oturduğu yerden başkanlığı alır ozaman bakalım ilhan yıldırım ve suat şık ve ahmet türkün ne adı kalır ne sanı....
09.03.2013 / 16:03
bahtıyar: 
""
beyler akıllı olun akıllı.Mehmetalide, İl başkanda Halit yaşarda ilhanı destekliyor.karaosmanoglu zaten cemili hiç tutmadıki.kim kaldı cemilin yanında.birtek memiş kardaşlar.
09.03.2013 / 15:32
turgut incir: 
"ADAMDIR ADAM"
İLHAN YILDIRIM ADAMDIR ADAM.HANGİ YAMUGUNU GÖRDÜNÜZ LO.CEMİLE VERDİKTE NEOLDU.ŞİMDİ BİZİM OYLAR İLHAN YILDIRIMA